Terméktámogatás
Terméktámogatás
A Terméktámogatás részeként az alábbi szolgáltatások állnak rendelkezésre:
Szerződés letöltésére a lap alján van lehetőség.
TELEFONOS ÉS E-MAILES ÜGYFÉLSZOLGÁLAT
Tartalmazza a telefonos és e-mailes ügyfélszolgálatot reggel 8 és délután 17 óra között, munkanapokon. E-mailt küldhet bármikor, de a válasz a jelzett időpontokban várható.
JOGSZABÁLYKÖVETÉS
A számlázó és ügyviteli szoftverek abban különböznek minden más irodai alkalmazástól, hogy működésüket törvényi előírások és szabályok jelentős mértékben meghatározzák. A jogszabálykövetés egy folyamatos tevékenység részünkről, még akkor is, ha ez nem mindig látszik, hiszen előfordulnak olyan jogszabályváltozások, melyek az Ön tevékenységét nem érintik, vagy olyan funkciókban melyeket Ön nem használ!
NAV GYÁRTÓI NYILATKOZAT
Garantáljuk, hogy szoftverei a terméktámogatási időszak alatt megfelelnek a hatályos jogszabályi előírásoknak! Az erről kiállított gyártói nyilatkozatot kell a NAV képviselőinek átadni egy esetleges adóellenőrzés során. Ezt a nyilatkozatot csak akkor tudja az Alpha-Vet az Ön részére kiállítani, ha az
Ön szoftverének frissítése folyamatosan megtörtént.
E-MAIL KÜLDŐ SZOLGÁLTATÁS
Doki4Vets SMTP használatának lehetősége.
SMS KÜLDŐ SZOLGÁLTATÁS
Jelenleg a Seeme sms szolgáltatás összekötését biztosítjuk. Ennek módosítási jogát fenntartjuk a szolgáltatás folytonosságának biztosítása végett. (Ezen sms szolgáltatás díjazása az sms szolgáltató hatásköre.)
SZOFTVERFRISSÍTÉS
A Doki4Vets folyamatosan fejlődik és új technikai és tartalmi elemekkel bővül. A Doki4Vets számára azonban folyamatos és kifogyhatatlan információtárat, azonnali visszacsatolást jelent minden egyes Felhasználónk, hiszen ebben az állandóan fejlődő világunkban akár Ön is tehet olyan észrevételt, ami a későbbiekben belekerül a programjainkba. Ezek a fejlesztések és újítások a programfrissítések során kerülnek Önhöz a terméktámogatási csomagunk részeként.
INTERNETES ÜGYFÉLTÁMOGATÁS
Szoftvereinkről, a fejlesztésekről, az új modulokról, a hibajavításokról, az új verziókról folyamatos és naprakész tájékoztatást nyújtunk honlapunkon, illetve lehetőség szerint ezekről ügyfeleinket e-mailben tájékoztatjuk.
ONLINE TÁVSEGÍTSÉG NYÚJTÁSA
Lehetőség van internet kapcsolaton keresztül a szoftverünkből indítható távsegítséggel arra, hogy kollégáink az Ön számítógépén teszteljék, javítsák a hibákat, illetve ott végezzék el a szoftverben kért egyszerű módosításokat.
OKTATÁS
Ingyenesen elérhető oktatóvideók és leírások.
TELEFONOS
ÉS E-MAILES ÜGYFÉLSZOLGÁLAT
Tartalmazza a telefonos és e-mailes ügyfélszolgálatot reggel 8 és délután 17 óra
között, munkanapokon. E-mailt küldhet bármikor, de a válasz a jelzett időpontokban várható.
JOGSZABÁLYKÖVETÉS
A számlázó és ügyviteli szoftverek abban
különböznek minden más irodai alkalmazástól, hogy működésüket törvényi előírások és szabályok jelentős mértékben meghatározzák. A jogszabálykövetés egy folyamatos tevékenység részünkről, még akkor is, ha ez nem mindig látszik, hiszen előfordulnak olyan jogszabályváltozások, melyek az Ön tevékenységét nem érintik, vagy olyan funkciókban melyeket Ön nem használ!
NAV GYÁRTÓI NYILATKOZAT
Garantáljuk, hogy szoftverei a
terméktámogatási időszak alatt
megfelelnek a hatályos jogszabályi
előírásoknak! Az erről kiállított gyártói
nyilatkozatot kell a NAV képviselőinek
átadni egy esetleges adóellenőrzés során.
Ezt a nyilatkozatot csak akkor tudja az
Alpha-Vet az Ön részére kiállítani, ha az
Ön szoftverének frissítése folyamatosan
megtörtént.
E-MAIL KÜLDŐ
SZOLGÁLTATÁS
Doki4Vets SMTP
használatának
lehetősége.
SMS KÜLDŐ SZOLGÁLTATÁS
Jelenleg a Seeme sms szolgáltatás összekötését
biztosítjuk. Ennek módosítási jogát fenntartjuk a
szolgáltatás folytonosságának biztosítása végett.
(Ezen sms szolgáltatás díjazása az sms szolgáltató
hatásköre.)
INTERNETES ÜGYFÉLTÁMOGATÁS
Szoftvereinkről, a fejlesztésekről, az új modulokról, a hibajavításokról, az új
verziókról folyamatos és naprakész tájékoztatást nyújtunk honlapunkon, illetve
lehetőség szerint ezekről ügyfeleinket e-mailben tájékoztatjuk.
ONLINE TÁVSEGÍTSÉG NYÚJTÁSA
Lehetőség van internet kapcsolaton keresztül a szoftverünkből indítható
távsegítséggel arra, hogy kollégáink az Ön számítógépén teszteljék, javítsák a
hibákat, illetve ott végezzék el a szoftverben kért egyszerű módosításokat.
SZOFTVERFRISSÍTÉS
A Doki4Vets folyamatosan fejlődik és új
technikai és tartalmi elemekkel bővül. A
Doki4Vets számára azonban folyamatos és
kifogyhatatlan információtárat, azonnali
visszacsatolást jelent minden egyes
Felhasználónk, hiszen ebben az állandóan
fejlődő világunkban akár Ön is tehet olyan
észrevételt, ami a későbbiekben belekerül
a programjainkba. Ezek a fejlesztések
és újítások a programfrissítések során
kerülnek Önhöz a terméktámogatási
csomagunk részeként.
OKTATÁS
Ingyenesen elérhető oktatóvideók és
leírások.
Az alap Terméktámogatáson túl az alábbi szolgáltatások állnak rendelkezésre:
FEJLESZTÉSI IGÉNYEK MEGVALÓSÍTÁSA
Bár a Doki4Vets folyamatos fejlesztés alatt áll, melyek alapja a felhasználóinkkal való napi szintű kapcsolattartás és kontroll, vállalatunk az egyedi igények fejlesztésére is nyitott és az igénylő közreműködésével meg is valósít. A fejlesztési díjak árajánlat alapján, egyedileg kerülnek kialakításra.
EMELT SZINTŰ TÁMOGATÁSI SZOLGÁLTATÁS
Munkanapokon 7.00-20.00-ig,
hétvégenként 9.00-15.00-ig
IT RENDSZER FELMÉRÉS, TANÁCSADÁS, JAVÍTÁS, FEJLESZTÉS, KIVITELEZÉS
ADATBÁZIS BEVIZSGÁLÁS ÉS JAVÍTÁS
Doki4Vets SMTP hasznáA Doki4Vets adatbázisa védett az adatvesztéstől, azonban mégis előfordulhatnak olyan esetek, amikor javítása elkerülhetetlen. Ezek általában áramkimaradásból vagy merevlemez meghibásodásból adódnak. Az adatbázis ilyen esetekben szerkezetileg sérült, de a benne tárolt adatok részben vagy akár teljesen
visszaállíthatóak. A sérülés mértékéről és az
adat-visszaállítás sikerességéről a szolgáltatás
elvégzése után tudunk tájékoztatást adni.
ADATKONVERZIÓ BEVEZETÉSKOR
Az Ön régi szoftverének adatait segítünk a Doki4Vets-be konvertálni a szoftver megvásárlása alkalmával.
ONLINE ÉS OFFLINE BIZTONSÁGI MENTŐ SZOLGÁLTATÁS
REGISZTRÁCIÓ PÓTLÁSA
Abban az esetben, ha a megvásárolt szoftver törlésre kerül a számítógépről, vagy egyéb adatvesztés történik és biztonsági mentésből nem állítható helyre, akkor e szolgáltatásunk segítségével tudjuk a szoftver használatát biztosítani. A program újratelepítéséhez egy új, üres adatbázist biztosítunk az eredeti cégadatokkal regisztrálva, egyéb elveszett adatait pótolni sajnos nem tudjuk. Fontos: Az adatvesztés elkerülése érdekében javasoljuk a szoftver rendszeres, második adathordozóra történő mentését, a szoftverünkből elérhető biztonsági mentés megoldásunk segítségével.
OKTATÁS
Az ingyenesen elérhető oktatóvideón és leírásokon túl, eseti vagy rendszeres, illetve egyéni vagy csoportos oktatásra is van lehetőség.
FEJLESZTÉSI IGÉNYEK MEGVALÓSÍTÁSA
Bár a Doki4Vets folyamatos fejlesztés alatt
áll, melyek alapja a felhasználóinkkal való napi
szintű kapcsolattartás és kontroll, vállalatunk
az egyedi igények fejlesztésére is nyitott és
az igénylő közreműködésével meg is valósít.
A fejlesztési díjak árajánlat alapján, egyedileg
kerülnek kialakításra.
ADATBÁZIS BEVIZSGÁLÁS ÉS JAVÍTÁS
A Doki4Vets adatbázisa védett az adatvesztéstől,
azonban mégis előfordulhatnak olyan
esetek, amikor javítása elkerülhetetlen. Ezek
általában áramkimaradásból vagy merevlemez
meghibásodásból adódnak. Az adatbázis ilyen
esetekben szerkezetileg sérült, de a benne
tárolt adatok részben vagy akár teljesen
visszaállíthatóak. A sérülés mértékéről és az
adat-visszaállítás sikerességéről a szolgáltatás
elvégzése után tudunk tájékoztatást adni.
EMELT SZINTŰ TÁMOGATÁSI SZOLGÁLTATÁS
Munkanapokon 7.00-20.00-ig,
hétvégenként 9.00-15.00-ig
EMELT SZINTŰ ESETI TÁMOGATÁSI SZOLGÁLTATÁS
Ez a szolgáltatásunk óradíj alapú,
valódi segítséget jelent internetes
távoli segítséggel (teamviewer),
az emelt szintű szolgáltatásnak
megfelelő kiemelt időszakban.
ADATKONVERZIÓ BEVEZETÉSKOR
Az Ön régi szoftverének adatait
segítünk a Doki4Vets-be konvertálni
a szoftver megvásárlása alkalmával.
IT RENDSZER FELMÉRÉS,
TANÁCSADÁS,
JAVÍTÁS, FEJLESZTÉS, KIVITELEZÉS
Szakembereink felmérik
hálózatát, számítógépeit, azok
állapotát. Segítenek kideríteni
a hibákat, segítenek javítani a
teljesítményt, a beszerzéshez
is nyújtanak segítséget.
Ezen szolgáltatásunk célja,
hogy kiváltsa egy-egy saját
rendszergazda szükségességét,
továbbá a stabil, gyors IT
rendszer létrehozásában
segítsen.
ONLINE ÉS OFFLINE BIZTONSÁGI MENTŐ SZOLGÁLTATÁS
Az adat vesztesség elkerülése
érdekében és zsaroló vírusok
ellen, online és offline mentési
lehetőséget ajánlunk. Tárhelyet
és technológiát biztosítunk
ahhoz, hogy az Ön adatait
egy független tárhelyre
mentsük. Titkosított, Ön által
jelszóval levédett formában. A
mentés gyakorisága Ön által
meghatározható. A mentés
bármikor rendelkezésre áll és
mindig tartalmazza az előző
1 hét, minden napját teljesen
visszaállítható formában.
REGISZTRÁCIÓ PÓTLÁSA
Abban az esetben, ha a megvásárolt szoftver törlésre kerül a számítógépről, vagy egyéb
adatvesztés történik és biztonsági mentésből nem állítható helyre, akkor e szolgáltatásunk
segítségével tudjuk a szoftver használatát biztosítani. A program újratelepítéséhez egy új,
üres adatbázist biztosítunk az eredeti cégadatokkal regisztrálva, egyéb elveszett adatait
pótolni sajnos nem tudjuk. Fontos: Az adatvesztés elkerülése érdekében javasoljuk a szoftver
rendszeres, második adathordozóra történő mentését, a szoftverünkből elérhető biztonsági
mentés megoldásunk segítségével.
OKTATÁS
Az ingyenesen elérhető oktatóvideón és leírásokon túl, eseti vagy rendszeres, illetve egyéni vagy csoportos oktatásra is van lehetőség.